Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I24N6
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12CP0
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12C93

Бюджет и финансови отчети

Дата на публикуване: 08.09.2020
Последна актуализация: 29.08.2023
Бюджет и финанси – отдел „Финанси, бюджет, счетоводство и МДТ“:
1. Оказва методична помощ по разработването и изпълнението на бюджета на всички бюджетни дейности и кметства в общината;
2. Следи ежемесечно за изпълнението на бюджета и при необходимост внася предложения до кмета на общината за извършване на промени;
3. Осъществява оперативно ръководство за своевременно финансиране на разходите по всички второстепенни разпоредители с бюджет в структурата на общината;
4. Ивършва текущ и последващ контрол по разходването на бюджетните средства;
5. Обобщава бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджет и формира консолидирания бюджет;
6. Подготвя необходимите документи и информация, свързани с общинския дълг; включително проект на годишен отчет за състоянието на общинския дълг;
7. Изготвя справки относно размера и движението на общинския дълг;
8. Разработва разчетите за капиталовите разходи съвместно с други структурни звена от общинската администрация и разработва бюджетните прогнози, планира приходите и разходите в общинския бюджет;
9. Осъществява методическо ръководство и контрол на второстепенните разпоредители с бюджет по прилагането на нормативната база за осъществяване на бюджетния процес.
10. Подпомага Кмета на общината за правилното и законосъобразно използване на финансовите ресурси, за опазване на общинската собственост и за предотвратяване на разхищения и злоупотреби с парични средства и стоково - материални ценности.
11. Oрганизира и координира съставянето на проект на бюджет на общината за съответната година изготвя бюджетната прогноза за местните дейности за следващите три години и по съставяне, приемане, изпълнение, актуализиране и отчитане на бюджета.
12. Организира съставянето на бюджетната прогноза и на бюджета на общината и при спазване на указанията по чл. 67, ал. 6 от Закона за публичните финанси;
13. Участва при разработване и актуализиране на системата за финансово управление и контрол;
14. Подготвя корекции по консолидирания бюджет на общината и бюджетите на второстепенните разпоредители, на база извършени промени от министерство на финансите, получени средства по национални и европейски програми под формата на трансфери;
15. Подготвя становище по постъпили искания за допълнителни средства от 19 второстепенните разпоредители, финансирани от общинския бюджет;
16. Извършва анализи на отчетите по изпълнение на бюджета и предлага мерки за отстраняване на установени пропуски;
17. Представя периодично на Националното сдружение на общините в Република България унифицирана информация за изпълнението на общинския бюджет, с цел отстояване интересите на общините в преговорите с Министерство на финансите и други министерства и ведомства.
18. Изготвя анализ на приходите, обхващаш всички приходоизточници с цел повишаване на събираемостта.
 

ОДИТНИ ДОКЛАДИ

 
Доклад за състоянието на системите за финансово управление и контрол за 2020 г. за Община Доспат Въпросник за самооценка на системите за финансово управление и контрол за 2020 г. в община Доспат
Доклад за състоянието на системите за финансово управление и контрол за 2021 г. за Община Доспат Въпросник за самооценка на системите за финансово управление и контрол за 2021 г. в община Доспат

Вътрешен одитен Доклад на Община Доспат

Счетоводна политика на Община Доспат
Дата на публикуване: 15.07.2022

Бюджетна прогноза за периода 2022-2025
Дата на публикуване: 15.04.2022

Бюджетна прогноза за периода 2021-2024
Дата на публикуване: 15.04.2022

https://www.livechatalternative.com/